П.І.І. спецыяліста, які адказвае за выкананне працэдуры і папярэдняе кансультаванне па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
Сакратар сярэдняй школы №12 г.Пінска, тэл. 614484
Рэжым працы па ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры (прыёмныя дні, час прыёму)
панядзелак-пятніца 9.00-17.00
* Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
- заява
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
- пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадстаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання)
- копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей
- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць
- дамавая кніга (пры яе наяўнасці) - для грамадзян, якія пражываюць у аднакватэрным, блакіраваным жылым доме (у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі)
- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам установы адукацыі (з указаннем іншых неабходных звестак, якія мае ўстанова адукацыі)
- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
- даведка аб выхадзе на працу, службу, вучобу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі - пры афармленні водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям'і
- пасведчанне дзіцяці-інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для сем'яў, якія выхоўваюць дзіця-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў
- пасведчанне аб заключэнні шлюбу, копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, іншых ваеннаабавязаных асоб
- пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый - для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі радыеактыўнага забруджвання ў зоне наступнага адсялення і ў зоне з правам на адсяленне
Дакументы і (або) звесткі, якія запытваюцца дзяржаўным органам ці іншай арганізацыяй (грамадзяне могуць прадстаўляць гэтыя дакументы самастойна)
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), які выдаецца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
Па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў
Памер платы, якая спаганяецца за выдачу даведкі ці іншага дакумента
Бясплатна
**Плацежныя рэквізіты і месца ўнясення платы за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры
Нарматыўны прававы акт, у якім вызначана даведка або іншы дакумент
* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (арганізацыі), у які звярнуўся грамадзянін, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна. Ад грамадзян могуць быць запатрабаваны дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, указаных у пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб асновах адміністрацыйных працэдур".
** У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку частковага вызвалення - акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне, - дакумент, які пацвярджае права на частковае вызваленне.
разгарнуць » / « згарнуць